Sør-Fron bibliotek

Bruk av kartleggingsresultater i skolen: fra data om skolen til pedagogisk praksis
Huskelisten er tom
Vis
Forfatter
Tittel
  • Bruk av kartleggingsresultater i skolen: fra data om skolen til pedagogisk praksis
Språk
  • Språk: Norsk (Bokmål)
Hylleplassering
  • PED 371.27 N
Klassifikasjon
Emne
Serie
År
  • 2019
Noter
  • 1. norske utgave 2016 I dag har alle skoler tilgang til data om hvordan elever har det i skolen og hvilket læringsutbytte de har, men disse dataene har ingen verdi i seg selv. Det er først når de blir analysert i en lokal kontekst at grunnlaget for å forbedre den eksisterende praksis skapes. I dette heftet gis det eksempler på hvordan lærere og skoleledere kan analysere og aktivt implementere data i skolens undervisningspraksis til forbedring av den pedagogiske praksis og elevenes læringsutbytte. Heftet inngår i serien «Dette vet vi om». Omtalen er utarbeidet av BS.
ISBN
  • 9788205492554
Tilgjengelige
  • 0/1
Venteliste
  • 0 (0)
*00002153cam a2200385 c 4500
*00163093
*003NO-OsBA
*00520220918064506.0
*007ta
*008160310s2019       a   e ||||||0| 0 nob|d
*019  $bl
*020  $a9788205492554$cNkr 199.00$qheftet
*035  $a(NO-OsBA)0470667
*040  $aNO-OsBA$bnob$erda
*0411 $anob$hdan
*0820 $a371.27$qNO-OsBA$223/nor
*096  $aPED 371.27 N
*1001 $aNordahl, Thomas$d1958-$0(NO-TrBIB)90362589$4aut$81$811
*24010$aDatainformeret forbedringsarbejde i skolen
*24510$aBruk av kartleggingsresultater i skolen$bfra data om skolen til pedagogisk praksis$cThomas Nordahl
*250  $a1. utgave
*264  $aOslo$bGyldendal$c[2019]
*300  $a87 sider$billustrasjoner$c20 cm
*336  $atekst$0http://rdaregistry.info/termList/RDAContentType/1020$2rdaco
*337  $auformidlet$0http://rdaregistry.info/termList/RDAMediaType/1007$2rdamt
*338  $abind$0http://rdaregistry.info/termList/RDACarrierType/1049$2rdact
*386  $mKjønn$am$811
*4901 $aDette vet vi om
*500  $a1. norske utgave 2016
*520  $aI dag har alle skoler tilgang til data om hvordan elever har det i skolen og hvilket læringsutbytte de har, men disse dataene har ingen verdi i seg selv. Det er først når de blir analysert i en lokal kontekst at grunnlaget for å forbedre den eksisterende praksis skapes. I dette heftet gis det eksempler på hvordan lærere og skoleledere kan analysere og aktivt implementere data i skolens undervisningspraksis til forbedring av den pedagogiske praksis og elevenes læringsutbytte. Heftet inngår i serien «Dette vet vi om». Omtalen er utarbeidet av BS.
*650  $aEvaluering$gskolen$xElever$0(NO-OsBA)1112921$2bibbi$9nob
*830 0$aDet ved vi om$lNorsk
*852  $h371.27$iNOR
*85641$aaja.bs.no$qimage/jpeg$uhttps://media.aja.bs.no/68147e7a-d8b2-42d2-a19d-84610c342d05/cover/original.jpg$3Omslagsbilde
*85641$aaja.bs.no$qimage/jpeg$uhttps://media.aja.bs.no/68147e7a-d8b2-42d2-a19d-84610c342d05/cover/thumbnail.jpg$3Miniatyrbilde
*996  $uhttps://bibbi.mikromarc.no/mikromarc3/Detail.aspx?Unit=6475&db=bibbi&ID=641293&SU=6475$zlocal
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her for bli den første til å gi din mening
Vis
Lukk
Bilder 
Send til
Eks. navnStatusForfallsdatoTilhørerHylle
Ex1Utlånt06.01.2025Sør-Fron bibliotek371.27 NOR